Lørdag - Diagonal planke-burpees

Denne burpee-variant træner din kernemuskulatur, balance- og koordinationsevne.

Kvindelaver diagonal planke-burpees.

BURPEE-CHALLENGE Lørdag skal du lave diagonal planke-burpees.

© Jakob Helbig

Sådan gør du

  • Stå med fødderne i hoftebreddes afstand.
  • Læn dig forover med bøjede ben, sæt hænderne i gulvet, og hop bagud med fødderne (så du står i en høj planke).
  • Bøj i armene, til brystet rører gulvet.
  • Stræk armene, og løft venstre arm og højre ben. Sænk igen, og løft nu modsatte arm og ben.
  • Hop frem med fødderne igen, og hop derfra eksplosivt op mod loftet samtidig med, at du klapper i hænderne over hovedet.
  • Hop direkte ned i en planke og start forfra.
  • Hold tempoet så højt som muligt – med god teknik!

Se hvordan du gør i videoen her:

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background