Bomstærk med burpees

Tør du tage udfordringen op? Hop med i I FORMs 5-ugers burpee-challenge, og vind en stærk krop på rekordtid.

Kvinde i gang med burpees

BURPEE-CHALLENGE 7 burpees – 1 til hver dag i ugen! Hop med på I FORMs burpee-challenge.

© Jakob Helbig

Burpees til hele ugen

Programmet giver dig 7 forskellige burpees – 1 til hver dag i ugen. Du starter i uge 1 med hver dag at lave 10 gentagelser af dagens burpee så hurtigt, som du kan. Herefter øger du antallet med 10 gentagelser pr. uge.
I uge 2 skal du altså lave 20 burpees hver dag, og i uge 5 ender du med at lave 50 gentagelser hver dag.

  • Uge 1 - 10 gentagelser
  • Uge 2 - 20 gentagelser
  • Uge 3 - 30 gentagelser
  • Uge 4 - 40 gentagelser
  • Uge 5 - 50 gentagelser

Det er vigtigt at varme op, inden du går i gang, fx med let løb, cykling eller led-opvarmning.

HUSK, for at få maksimalt udbytte er det vigtigt, at du laver dine burpees så hurtigt, som du kan uden dog at sjuske med teknikken.

Burpees styrker både din kondition og gør dig stærkere, men har du helt styr på teknikken? Hvis ikke, så få det her!

God fornøjelse!

Newsletter background