Kvinde i håndstand

Nu er den her, I FORMs burpee-challenge, der på 5 uger giver dig en stærk og tonet krop. Sååå - Er du klar?

© Jakob Helbig

Bomstærk med burpees

Tør du tage udfordringen op? Vær med i I FORMs 5-ugers burpee-challenge og vind en veltrænet og stærk krop på rekordtid.

27. juli 2016 af Marianne Korsgaard

Burpees til hele ugen

Programmet giver dig 7 forskellige burpees – 1 til hver dag i ugen. Du starter i uge 1 med hver dag at lave 10 gentagelser af dagens burpee, så hurtigt du kan. Herefter øger du antallet med 10 gentagelser pr. uge. I uge 2 skal du altså lave 20 burpees hver dag, og i uge 5 ender du med at lave 50 gentagelser hver dag. 

  • Uge 1 - 10 gentagelser
  • Uge 2 - 20 gentagelser
  • Uge 3 - 30 gentagelser
  • Uge 4 - 40 gentagelser
  • Uge 5 - 50 gentagelser

Det er vigtigt at varme op, inden du går i gang, fx med let løb, cykling eller led-opvarmning.

HUSK, for at få maksimalt udbytte er det vigtigt, at du laver dine burpees så hurtigt, som du kan.

Burpees er en af de øvelser, hvor du maksimerer din forbrænding og øger din muskelmasse i forhold til kropsfedt. Men har du helt styr på teknikken? Få det her! 

God fornøjelse!

Sunde ambitioner for 2019? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

I FORM anbefaler

Fandt du ikke det, du ledte efter? Søg her: