Stærk på rekordtid med 7 TRX-øvelser

Bliv stærk med rem og seler. Træning med TRX er både sjov og effektiv, og med I FORMs TRX-træningsprogram garanterer vi, at du bliver fit på rekordtid.

kvinde træner med TRX. Styrketræning.

TRX-TRÆNING er supereffektivt. Her får du et program, der gør dig stærk fra top til tå.

© Jakob Helbig

7 TRX-øvelser på 30 minutter

Sådan gør du

  • Lav TRX-øvelserne som en serie i den rækkefølge, de er beskrevet.
  • Hold 30 sekunders pause mellem hver øvelse.
  • Når du har lavet alle 7 TRX-øvelser én gang, begynder du forfra og gentager hele sættet 2 gange mere.
  • Lav TRX-programmet 3 gange om ugen. Supplerer du TRX-træningen med anden træning som fx løb eller cykling, kan du træne TRX 1-2 gange om ugen.

Få en rank og flot ryg med tre effektive rygøvelser.

Sådan indstiller du en TRX

  • Håndtagene: TRX'en har to håndtag. Det “hårde” cylinderhåndtag er til hænderne, mens strophåndtaget nedenunder er til fødderne.

  • Stropperne: Stropperne har tre gule markeringer, øverste, mellem og nederste. Stropperne indstilles, så TRX'en får den længde, der passer til øvelsen.

  • Låsen: Tryk den sorte lås ned, og hiv i begge stropdele, når du vil gøre TRX'en længere. Hiv i dem én ad gangen, når den skal være kortere.

Vi har også træningsprogrammer til løb, styrketræning, yoga og crossfit - og meget mere. Find dit nye træningsprogram her og nå i mål med din træning.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background