kvinde træner med TRX. Styrketræning.
© Jakob Helbig

7 TRX-øvelser for hele kroppen

Bliv stærk med rem og seler. Træning med TRX er både sjov og effektiv, og med I FORMs TRX-træningsprogram garanterer vi, at du bliver fit på rekordtid.

20. maj 2016 af Frida Hallqvist

7 TRX-øvelser på 30 minutter

Sådan gør du

  • Kør TRX-øvelserne som en serie i den rækkefølge, de er beskrevet. 
  • Hold 30 sekunders pause mellem hver øvelse.
  • Når du har lavet alle 7 TRX-øvelser én gang, begynder du forfra og gentager hele sættet 2 gange mere.
  • Lav TRX-programmet 3 gange om ugen. Supplerer du TRX-træningen med anden træning som fx løb eller cykling, kan du træne TRX 1-2 gange om ugen.

Få en rank og flot ryg med tre effektive rygøvelser. 

Sådan indstiller du en TRX

  • Håndtagene: TRX'en har to håndtag. Det “hårde” cylinderhåndtag er til hænderne, mens strophåndtaget nedenunder er til fødderne.
  • Stropperne: Stropperne har tre gule markeringer, øverste, mellem og nederste. Stropperne indstilles, så TRX'en får den længde, der passer til øvelsen.
  • Låsen: Tryk den sorte lås ned, og hiv i begge stropdele, når du vil gøre TRX'en længere. Hiv i dem en ad gangen, når den skal være kortere.

Derfor er dit træningstøj ikke helt ligegyldigt ...

Du kender måske nogle af disse situationer fra din træning: Stropper, der skærer i din skulder, en t-shirt, der klæber svedigt til din ryg, og at du for 17. gang hiver dine bukser op, fordi de kryber ned. Så er det nok på tide at forære dig selv noget nyt træningstøj.

LIGE NU får du nemlig et par stilrene, højtaljede tights og en lækker, løstsiddende træningstop i TOPKVALITET + 4 numre af I FORM, fyldt med inspiration til en sundere hverdag, effektive træningsprogrammer og lækre opskrifter for bare 149 kr. + 49,50 i porto (i alt 198,50 kr.). Men skynd dig, så godt et tilbud ligger ikke længe på hylden.

Ja tak, vis mig tilbuddet NU!

Sunde ambitioner for 2018? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

I FORM anbefaler