Stomach roll med TRX

Træn alle dine mavemuskler, arme og skuldre med øvelsen stomach roll med TRX.

kvinde laver stomach roll med TRX

TRX-ØVELSE 7: Træner arme, skuldre og mave.

© Jakob Helbig

Stomach roll med TRX

TRX-stilling

  • Træk stropperne ned til den nederste markering.
  • Jo længere bagud du står med dine knæ i øvelsen, jo hårdere bliver den – og omvendt.

Sådan gør du

  • Stå på dine knæ, og hold fat i håndtagene med strakte arme, som du holder lidt foran dig, en smule under dine skuldre.
  • Spænd op i mavemusklerne, og sikr dig, at du har en stabil og god kropsholdning gennem kroppen fra dine knæ til toppen af hovedet.
  • Pust ud, og bevæg kroppen frem som en planke fra knæene, samtidig med at armene bevæger sig lidt opad i stropperne.
  • Træk vejret ind, og kom tilbage igen.
  • Er du begynder, skal du lave øvelsen i 30 sek. og øvet i 1 min.

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background