Stomach roll med TRX

Træn alle dine mavemuskler, arme og skuldre med øvelsen stomach roll med TRX.

kvinde laver stomach roll med TRX

TRX-ØVELSE 7: Træner arme, skuldre og mave.

© Jakob Helbig

Stomach roll med TRX

TRX-stilling

  • Træk stropperne ned til den nederste markering.
  • Jo længere bagud du står med dine knæ i øvelsen, jo hårdere bliver den – og omvendt.

Sådan gør du

  • Stå på dine knæ, og hold fat i håndtagene med strakte arme, som du holder lidt foran dig, en smule under dine skuldre.
  • Spænd op i mavemusklerne, og sikr dig, at du har en stabil og god kropsholdning gennem kroppen fra dine knæ til toppen af hovedet.
  • Pust ud, og bevæg kroppen frem som en planke fra knæene, samtidig med at armene bevæger sig lidt opad i stropperne.
  • Træk vejret ind, og kom tilbage igen.
  • Er du begynder, skal du lave øvelsen i 30 sek. og øvet i 1 min.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background