Mave-kryds-bøjning

Du opnår en mærkbar effekt på både styrke, kondition og sundhed med dette cirkeltræningsprogram. Her får du øvelsen mave-kryds-bøjning.

kvinde laver mave-kryds-bøjning på stranden. Cirkeltræning.

Kom i gang med cirkeltræning

Sådan laver du mave-kryds-bøjning

  • Læg dig helt strakt på ryggen med hænderne over hovedet. Gør dig lang.
  • Løft højre arm, venstre ben og overkroppen op fra gulvet, og rør venstre ben med din højre hånd.
  • Du skal helt op at sidde på numsen, men stadig være tilbagelænet. Kør langsomt ned til udgangspositionen igen, og løft herefter venstre arm og højre ben op.
  • 20 gentagelser (10 til hver arm/ben).
  • HUSK Du må gerne svinge med armen, der skal løftes, og presse mod sandet med modsatte arm, så du får lettere ved at komme op.

Burpees er en af de øvelser, hvor du maksimerer din forbrænding og øger din muskelmasse i forhold til kropsfedt. Men har du helt styr på teknikken? Få det her!

Se øvelsen på video nedenfor.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background