Mave-kryds-bøjning

Du opnår en mærkbar effekt på både styrke, kondition og sundhed med dette cirkeltræningsprogram. Her får du øvelsen mave-kryds-bøjning.

kvinde laver mave-kryds-bøjning på stranden. Cirkeltræning.

Kom i gang med cirkeltræning

Sådan laver du mave-kryds-bøjning

  • Læg dig helt strakt på ryggen med hænderne over hovedet. Gør dig lang.
  • Løft højre arm, venstre ben og overkroppen op fra gulvet, og rør venstre ben med din højre hånd.
  • Du skal helt op at sidde på numsen, men stadig være tilbagelænet. Kør langsomt ned til udgangspositionen igen, og løft herefter venstre arm og højre ben op.
  • 20 gentagelser (10 til hver arm/ben).
  • HUSK Du må gerne svinge med armen, der skal løftes, og presse mod sandet med modsatte arm, så du får lettere ved at komme op.

Burpees er en af de øvelser, hvor du maksimerer din forbrænding og øger din muskelmasse i forhold til kropsfedt. Men har du helt styr på teknikken? Få det her!

Se øvelsen på video nedenfor.

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background