Burpees til dit cirkeltræningsprogram

Hvis ikke pulsen er kommet op endnu, så gør den det helt sikkert efter disse burpees, som er den sidste øvelse i dit cirkeltræningsprogram.

kvinde laver burpee. Cirkeltræning

Kom i gang med cirkeltræning

Sådan laver du burpees

  • Lig på maven med hænderne og tåspidserne i jorden.
  • Løft dig op fra jorden ved at skubbe fra med dine hænder og fødder, så du kommer ind til siddende position (sidde i hug-stilling).
  • Herfra hopper du op i luften, klapper hænderne sammen over hovedet og kører ned til liggende udgangsposition igen.
  • 15 gentagelser.
  • HUSK Hold ikke pause mellem hver burpee, men udfør øvelsen i én hurtig og glidende bevægelse.

Burpees er en af de øvelser, hvor du maksimerer din forbrænding og øger din muskelmasse i forhold til kropsfedt. Men har du helt styr på teknikken? Få det her!

Se øvelsen på videoen nedenfor.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background