Burpees til dit cirkeltræningsprogram

Hvis ikke pulsen er kommet op endnu, så gør den det helt sikkert efter disse burpees, som er den sidste øvelse i dit cirkeltræningsprogram.

kvinde laver burpee. Cirkeltræning

Kom i gang med cirkeltræning

Sådan laver du burpees

  • Lig på maven med hænderne og tåspidserne i jorden.
  • Løft dig op fra jorden ved at skubbe fra med dine hænder og fødder, så du kommer ind til siddende position (sidde i hug-stilling).
  • Herfra hopper du op i luften, klapper hænderne sammen over hovedet og kører ned til liggende udgangsposition igen.
  • 15 gentagelser.
  • HUSK Hold ikke pause mellem hver burpee, men udfør øvelsen i én hurtig og glidende bevægelse.

Burpees er en af de øvelser, hvor du maksimerer din forbrænding og øger din muskelmasse i forhold til kropsfedt. Men har du helt styr på teknikken? Få det her!

Se øvelsen på videoen nedenfor.

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background