Krydslunges med hop

Cirkeltræning styrker og former alle kroppens muskler, og øvelsen krydslunges med hop er ingen undtagelse.

To piger laver lunges på strand. Cirkeltræning

Kom i gang med cirkeltræning

Sådan laver du krydslunges med hop

  • Stil dig med en knytnævebredde mellem fødderne og vægten på venstre ben. Højre fod skal op på tå.
  • Kør højre ben bagud, og kryds det bag venstre ben, og bøj ned i venstre knæ, samtidig med at højre fod er i jorden.
  • Sæt herefter af på venstre ben, så du hopper opad, og kom tilbage til udgangspositionen.
  • 12 gentagelser på hvert ben (24 i alt).
  • HUSK Tænk på, at der er en mur foran dit ansigt, når du går bagud/nedad. Så sikrer du dig, at du går lige ned og op.

Se øvelsen på video nederst i artiklen

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background