Armstrækninger med forskydning

Glem alt om kettlebells og tunge vægte. Med cirkeltræning skal du kun bruge ét redskab: dig selv. Prøv armstrækninger med forskydning, og mærk, hvor effektivt det er.

Kvinder laver armtræk på stranden. Cirkeltræning.

Kom i gang med cirkeltræning

Sådan laver du armstrækninger med forskydning

  • Placér fødder (eller knæ) og hænder i sandet. Hændernes afstand skal være bredere end skuldrene.
  • Hold bagdelen nede, så kroppen danner en lige, opadgående linje.
  • Bøj nu i albuerne, og lav fem armstrækninger.
  • Sæt herefter højre hånd foran venstre, lav fem armstrækninger, og slut af med at sætte venstre hånd foran højre – og udfør fem nye armstrækninger.
  • 15 gentagelser.
  • HUSK Det er brystet, der skal ned mod jorden. Hold nakken i forlængelse af rygsøjlen, og bagdelen nede.

Se øvelsen på video nederst i artiklen

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background