Bliv stærk på 20 minutter med cirkeltræning

Med cirkeltræning kan du på bare 20 minutter styrke alle kroppens muskler, og det kræver kun ét redskab, nemlig dig selv.

Piger løber på stranden. Cirkeltræning.

HIGH FIVE Lav gerne cirkeltræningen med en makker – det er langt sjovere og nemmere at få gjort.

© wichmann+bendtsen

Stærk i en fart med 6 cirkeltræningsøvelser

Glem alt om kettlebells, håndvægte og andet styrketræningsudstyr. Du har nemlig et effektivt redskab med dig, uanset hvor du er: din egen kropsvægt!

Med I FORMs cirkeltræningsprogram styrker du hele kroppen helt uden udstyr.

SÅDAN GØR DU:

  • Varmt grundigt op.
  • Kør programmet igennem tre gange – og gerne flere gange, hvis du har energi tilbage efter de første tre runder.
  • Hold ikke pause mellem øvelserne.
  • Når du har udført alle seks øvelser, har du fortjent ét minuts pause, inden du klør på igen.

Få en rank og flot ryg med tre effektive rygøvelser.

Opvarmning til cirkeltræning

Sving med armene, løb lidt frem og tilbage, og hop på stedet, inden du sætter speederen i bund og går i gang med øvelserne.

Se alle cirkeltræningsøvelserne nederst i artiklen.

    Sund hele sommeren med I FORM!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
    Læs mere om I FORM digital

    • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
    • Løbeprogrammer med lydguide
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan hver uge

    Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

    TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

    Newsletter background