Piger løber på stranden. Cirkeltræning.

Godt gået, du gamle! Lav gerne cirkeltræningen sammen med en makker- det er langt sjovere, og så sikrer du, at du får det gjort. 

© wichmann+bendtsen

Bliv stærk på 20 minutter med cirkeltræning

Med cirkeltræning kan du på bare 20 minutter styrke alle kroppens muskler, og det kræver kun ét redskab, nemlig dig selv.

26. juni 2016 af Michelle Kristensen, personlig træner

Stærk i en fart med 9 cirkeltræningsøvelser

Glem alt om kettlebells, håndvægte og andre slags styrketræningsudstyr. Verdens bedste redskab har du nemlig med dig, uanset hvor du er: din egen kropsvægt! 

Med I FORMs cirkeltræningsprogram styrker du hele kroppen helt uden udstyr.

SÅDAN GØR DU:

  • Varmt grundigt op.
  • Kør programmet igennem tre gange – og gerne flere gange, hvis du har energi og styrke tilbage efter de første tre cirkeltræningsrunder. 
  • Hold ikke pause mellem øvelserne. 
  • Når du har udført alle seks øvelser, har du fortjent ét minuts pause, inden du klør på igen. 

Få en rank og flot ryg med tre effektive rygøvelser. 


Opvarmning til cirkeltræning

Sving med arme og ben, løb lidt frem og tilbage i sandet, og hop lidt på stedet, inden du sætter speederen i bund og går i gang med øvelserne.

Se alle cirkeltræningsøvelserne nederst i artiklen.

Sunde ambitioner for 2019? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

I FORM anbefaler