Skulderpres med taske

Det kræver hverken meget tid eller udstyr at få flotte arme og skuldre denne sommer. Se videoen og lær at lave skulderpres med taske.

Sådan laver du skulderpres

  • Det skal du bruge Taske med 5 fyldte 2-liters vandflasker. 10 kilo i alt.
  • Stå med en skulderbreddes afstand mellem fødderne. Hold tasken op foran dig med bøjede arme.
  • Find balancen, og sørg for, at du har et ordentligt greb om tasken, så du ikke taber den.
  • Stræk så armene lige op over hovedet. Spænd i maven, og undgå at svaje i ryggen.
  • Tag langsomt tasken ned igen, og gentag øvelsen.
  • Let 10-12 gentagelser
  • Øvet 18-20 gentagelser
  • Muskler, der trænes Deltamuskel og triceps.

Se øvelsen på video

    Bliv sund og stærk med I FORM!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

    På vores site og app får du bl.a.:

    • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
    • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan – hver uge

    Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

    Newsletter background