Skulderpres med taske

Det kræver hverken meget tid eller udstyr at få flotte arme og skuldre denne sommer. Se videoen og lær at lave skulderpres med taske.

Sådan laver du skulderpres

  • Det skal du bruge Taske med 5 fyldte 2-liters vandflasker. 10 kilo i alt.
  • Stå med en skulderbreddes afstand mellem fødderne. Hold tasken op foran dig med bøjede arme.
  • Find balancen, og sørg for, at du har et ordentligt greb om tasken, så du ikke taber den.
  • Stræk så armene lige op over hovedet. Spænd i maven, og undgå at svaje i ryggen.
  • Tag langsomt tasken ned igen, og gentag øvelsen.
  • Let 10-12 gentagelser
  • Øvet 18-20 gentagelser
  • Muskler, der trænes Deltamuskel og triceps.

Se øvelsen på video

    Nu er det blevet lettere at leve sundt!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
    Læs mere om det nye I FORM

    • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan hver uge
    • Gem favoritindhold – og find det let igen

    Lige nu: Prøv 30 dage gratis


    Newsletter background