Armgang på fødder

Med armegang på fødder er det ikke kun flotte arme og skuldre du får, du styrker også dine mavemuskulatur!

Sådan laver du armgang

  • Stå i håndstand med hænderne lige under brystet.
  • Slip jorden med den højre hånd, og læg den ned og hvil på albuen. Det samme gør du med venstre.
  • Nu er du i planke på albuerne. Gå så op igen på højre hånd og derpå den venstre. Start forfra, og kom denne gang ned på den venstre arm først.
  • Let 8 gentagelser på hver arm
  • Øvet 12 gentagelser på hver arm
  • Muskler, der trænes Deltamuskel og triceps. Bonus for mavemuskulaturen.

Se øvelsen på video

    Bliv sund og stærk med I FORM!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

    På vores site og app får du bl.a.:

    • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
    • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan – hver uge

    Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

    Newsletter background