Armgang på fødder

Med armegang på fødder er det ikke kun flotte arme og skuldre du får, du styrker også dine mavemuskulatur!

Sådan laver du armgang

  • Stå i håndstand med hænderne lige under brystet.
  • Slip jorden med den højre hånd, og læg den ned og hvil på albuen. Det samme gør du med venstre.
  • Nu er du i planke på albuerne. Gå så op igen på højre hånd og derpå den venstre. Start forfra, og kom denne gang ned på den venstre arm først.
  • Let 8 gentagelser på hver arm
  • Øvet 12 gentagelser på hver arm
  • Muskler, der trænes Deltamuskel og triceps. Bonus for mavemuskulaturen.

Se øvelsen på video

    Nu er det blevet lettere at leve sundt!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
    Læs mere om det nye I FORM

    • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan hver uge
    • Gem favoritindhold – og find det let igen

    Lige nu: Prøv 30 dage gratis


    Newsletter background