Løb uden om skader

Andet trin i Rikke Rønholts strategi er at passe på dig selv - og undgå overbelastning.

Nu føler du måske, at du endelig har set lyset, og så skal den have alt, hvad den kan trække. Hvis løb er godt, så må meget løb være meget godt – ikke? Men nej! 70 pct. af alle løbere bliver skadet hvert år, og langt de fleste skader er overbelastningsskader.

Når først du mærker, at noget gør ondt, så er overbelastningen allerede sket, og der er ikke noget mere dræbende for motivationen end skader. Less is more! Følg løbeprogrammet - og løb ikke en meter mere!

LÆS OGSÅ: Hvordan kan jeg undgå skinnebensbetændelse ved løb?

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background