Løb uden om skader

Andet trin i Rikke Rønholts strategi er at passe på dig selv - og undgå overbelastning.

Nu føler du måske, at du endelig har set lyset, og så skal den have alt, hvad den kan trække. Hvis løb er godt, så må meget løb være meget godt – ikke? Men nej! 70 pct. af alle løbere bliver skadet hvert år, og langt de fleste skader er overbelastningsskader.

Når først du mærker, at noget gør ondt, så er overbelastningen allerede sket, og der er ikke noget mere dræbende for motivationen end skader. Less is more! Følg løbeprogrammet - og løb ikke en meter mere!

LÆS OGSÅ: Hvordan kan jeg undgå skinnebensbetændelse ved løb?

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background