Cirkeltræning til løbeturen

Slå to fluer med et smæk og læg cirkeltræning ind i din løbetur. Her finder du et perfekt program - lige til at printe ud og tage med i lommen.

Brug det du finder på din vej i stedet!

Det får du

En række øvelser, som laves lige efter hinanden. Øvelserne styrker din krop og sætter den i stand til at løbe uden at blive skadet. Da der ikke er pauser imellem øvelserne, bidrager det også til din kondition.

Cirkeltræning kan du lave alle steder, du behøver ingen redskaber, og det tager meget lidt tid. Lav cirkeltræningen i forbindelse med den anden træning, så er det overstået.

Variation er hemmeligheden

Du skal træne 3 gange om ugen. Træner du kun løb, er der stor risiko for, at du enten bliver skadet eller ikke bliver bedre. Derfor veksler dit program mellem forskellige slags træning: cirkeltræning, løb, gang og evt.crosstrainer.

Sund hele sommeren med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
Læs mere om I FORM digital

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge

Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

Newsletter background