Bryd dine løberutiner

Ved at justere bare en anelse på din løbetræning kan du løfte din form til helt nye højder. Her får du 10 små løbetips, der tilsammen giver din træning og form et kæmpe løft.

Sjove forhindringer undervejs på ruten kan være det, der skal til for at rykke din form.

10 løbetips

På med skoene og ud på den sædvanlige rute. Sådan løber de fleste motionsløbere - samme rute, samme distance, samme tempo. Det er nemt, men forbedrer ikke din form. Snarere tværtimod. Hvis du løber den samme tur i samme tempo måned efter måned, risikerer du, at dit kondital begynder at falde. Læs videre og se, hvordan du nemt varierer dine løbeture, så du kommer i topform.

Mest læste lige nu

Sund hele sommeren med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
Læs mere om I FORM digital

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge

Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

Newsletter background