Sæt farten op og bliv en hurtig løber

I stedet for at lunte af sted, så prøv at udfordre dig selv ved gradvist at sætte farten op på din rute.

Den stadig stigende fart tvinger musklerne til at arbejde med en stigende mængde træthedsstoffer. Det kan de godt, men vil helst være fri for, og udbyttet er derfor et massivt formløft efter få ganges træning.

Sådan gør du

  • Hvis du løber med GPS Hav som mål at skære 5 sekunder af hver kilometertid.
  • Uden GPS Find en rute på ca. 1 km. Løb den igennem flere gange. Målet er at løbe hver omgang lidt hurtigere end den foregående.

Sund hele sommeren med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
Læs mere om I FORM digital

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge

Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

Newsletter background