Lateral jumping burpee

Du aktiverer rigtigt mange af kroppens muskler, når du laver burpees – og så kommer din puls helt op at ringe!

Sådan laver du lateral jumping burpee

  • Stå med fødderne i hoftebreddes afstand.
  • Læn dig forover, og sæt hænderne i jorden. Hop ned, og rør gulvet med brystet.
  • Hop derefter eksplosivt op igen, og hop ud til siden, mens du klapper i hænderne over hovedet.
  • Lav en ny burpee her, og hop derefter til modsatte side.
  • Lav i alt 20 gentagelser. Er du øvet, så lav 30 gentagelser eller flere.

Burpees er en af de øvelser, hvor du maksimerer din forbrænding og øger din muskelmasse i forhold til kropsfedt. Men har du helt styr på teknikken? Få det her!

    Bliv sund og stærk med I FORM!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

    På vores site og app får du bl.a.:

    • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
    • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan – hver uge

    Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

    Newsletter background