Thrusters

Med øvelsen thrusters skal du have gang i bentøjet og din kettlebell. Du styrker især dine benmuskler og arme.

Sådan laver du thrusters

  • Stå med fødderne i hoftebreddes afstand. Hold en kettlebell med begge hænder foran brystet.
  • Udfør en almindelig squat, hvor du bøjer i benene og skubber bagdelen bagud.
  • Når du er nede i cirka 90-graders vinkel i knæleddene, skubber du dig selv eksplosivt op og fører armene op over hovedet i én flydende bevægelse.
  • Fokusér på at have hælene i gulvet under hele øvelsen.
  • Lav 20 gentagelser. Er du øvet, så lav 30. Hvis øvelsen bliver for let, kan du altid øge antallet af gentagelser eller skifte til en tungere kettlebell.
  • Lav i alt 50 gentagelser.

    Bliv sund og stærk med I FORM!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

    På vores site og app får du bl.a.:

    • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
    • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan – hver uge

    Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

    Newsletter background