Thrusters

Med øvelsen thrusters skal du have gang i bentøjet og din kettlebell. Du styrker især dine benmuskler og arme.

Sådan laver du thrusters

  • Stå med fødderne i hoftebreddes afstand. Hold en kettlebell med begge hænder foran brystet.
  • Udfør en almindelig squat, hvor du bøjer i benene og skubber bagdelen bagud.
  • Når du er nede i cirka 90-graders vinkel i knæleddene, skubber du dig selv eksplosivt op og fører armene op over hovedet i én flydende bevægelse.
  • Fokusér på at have hælene i gulvet under hele øvelsen.
  • Lav 20 gentagelser. Er du øvet, så lav 30. Hvis øvelsen bliver for let, kan du altid øge antallet af gentagelser eller skifte til en tungere kettlebell.
  • Lav i alt 50 gentagelser.

    Nu er det blevet lettere at leve sundt!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
    Læs mere om det nye I FORM

    • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan hver uge
    • Gem favoritindhold – og find det let igen

    Lige nu: Prøv 30 dage gratis


    Newsletter background