Løb og low carb uge 1 & 2

Under kurens første to uger, gælder det om at holde øje med dit indtag af kulhydrater. Fjern alle unødige kulhydrater fra dit køleskab, og hold øje med stivelsesrige kulhydrater som pasta, brød og ris.

Med løb og low carb-kur

Det kan du forvente

I starten kan kroppen have svært ved at vænne sig til de færre kulhydrater og den intensive træning.

Regn derfor med, at der er udsolgt tidligere på aftenen, end du er vant til. Den ekstra søvn er guf for kroppen, der lynhurtigt bliver stærkere. Ud over at justere på måltidernes sammensætning fjerner planen også alle de små hapser, der ryger indenbords mellem dagens måltider.

Her i starten kan det godt give lidt abstinenser og sultsignaler, og det kan være svært at afkode, hvorvidt det er ægte sult eller vanen/lysten, der taler. Vær standhaftig. Det skal nok aftage.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background