Få træningen overstået på 10 minutter – her er 5 lynhurtige programmer

Det er ikke altid, tiden eller overskuddet er til en lang træningssession. Derfor har vi samlet 5 træninger, som får pulsen op og giver sved på panden på bare 10 minutter.

HJEMMETRÆNING Træn effektivt derhjemme med I FORMs videotræning. Træn med her..

© iStock

5 træningsprogrammer, som kun tager 10 minutter

Fuld power - uden hop

10 minutter. Længere tid behøver din træning ikke tage. I hvert fald ikke med dette effektive program, som giver høj puls og styrker hele kroppen. Prøv I FORM i 2 uger for 0 kroner og få adgang til programmet nu.

Effektivt, men simpelt

Du får stor effekt på kort tid med dette simple program, der byder på pulskrævende øvelser som sprællemand og høje knæ. Det tager kun sølle 10 minutter! Prøv I FORM i 2 uger for 0 kroner og få adgang til programmet nu.

Sprawls, sprællemand og planke

3 nemme øvelser gentaget 3 gange. Det kan alle hitte rede i. Koncentrér dig blot om at give den fuld gas, og du har en effektiv træning i hus på ingen tid med dette program. Prøv I FORM i 2 uger for 0 kroner og få adgang til programmet nu.

Bomstærke ben

Du styrker især baller, lår og kernemuskulatur med dette nemme træningsprogram, som hverken kræver udstyr eller god tid i kalenderen. Prøv I FORM i 2 uger for 0 kroner og få adgang til programmet nu.

Høj puls på 10 minutter

Har du 10 minutter, så har vi et effektivt program til hjemmetræning, som skyder pulsen i vejret og styrker kroppen fra top til tå. Prøv I FORM i 2 uger for 0 kroner og få adgang til programmet nu.

Er du allerede abonnent? Så log ind her, og vælg dit nye træningsprogram.