Løb op og kravl ned ad trapper

Få pulsen i vejret med denne øvelse, hvor du skal løbe så hurtigt du kan op ad trapper og kravle sidelæns ned igen.

Sådan laver du løbe op/kravle ned

  • Løb så hurtigt op ad trapperne som muligt – ram kun hvert andet trin!
  • Når du er oppe for enden af trappen, kommer du ned i en planke, vender siden til trappen og kravler nu sidelæns ned ad trappen.
  • Kroppen skal være så lige som muligt.

  • Gentagelser Kør 6 gange op og ned – 3 gange ned med højre side forrest og 3 gange med venstre side forrest.

  • Hold 1 minuts pause, og gå så tilbage til øvelse 3.
  • Lav øvelse 3 og 4 i alt 3 gange.
  • Herefter går du videre til øvelse 5 og 6.

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background