Løb op og kravl ned ad trapper

Få pulsen i vejret med denne øvelse, hvor du skal løbe så hurtigt du kan op ad trapper og kravle sidelæns ned igen.

Sådan laver du løbe op/kravle ned

  • Løb så hurtigt op ad trapperne som muligt – ram kun hvert andet trin!
  • Når du er oppe for enden af trappen, kommer du ned i en planke, vender siden til trappen og kravler nu sidelæns ned ad trappen.
  • Kroppen skal være så lige som muligt.

  • Gentagelser Kør 6 gange op og ned – 3 gange ned med højre side forrest og 3 gange med venstre side forrest.

  • Hold 1 minuts pause, og gå så tilbage til øvelse 3.
  • Lav øvelse 3 og 4 i alt 3 gange.
  • Herefter går du videre til øvelse 5 og 6.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background