Bjørnekravl på trapper

Med bjørnekravl skal du forestille dig, at der er et spændt net ned over trappen, som du skal kravle under. Du må nemlig ikke strutte for meget med numsen.

Sådan laver du bjørnekravl på trapper

  • Stå ved bunden af trappen. Sæt hænderne på trappen, og forestil dig, at der er spændt et lavt net ud over trappen, som du skal kravle under.
  • Du må altså ikke strutte for meget med numsen, da du så ”rammer” nettet.
  • Når du er oppe for enden af trappen, rejser du dig op og går ned igen, mens du ryster arme og ben.

  • Gentagelser Kravl 5 gange op ad trappen. Hold 1 minuts pause, og gå så tilbage til øvelse 1.

  • Lav øvelse 1 og 2 i alt 3 gange.
  • Her­efter går du videre til øvelse 3 og 4.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background