Bjørnekravl på trapper

Med bjørnekravl skal du forestille dig, at der er et spændt net ned over trappen, som du skal kravle under. Du må nemlig ikke strutte for meget med numsen.

Sådan laver du bjørnekravl på trapper

  • Stå ved bunden af trappen. Sæt hænderne på trappen, og forestil dig, at der er spændt et lavt net ud over trappen, som du skal kravle under.
  • Du må altså ikke strutte for meget med numsen, da du så ”rammer” nettet.
  • Når du er oppe for enden af trappen, rejser du dig op og går ned igen, mens du ryster arme og ben.

  • Gentagelser Kravl 5 gange op ad trappen. Hold 1 minuts pause, og gå så tilbage til øvelse 1.

  • Lav øvelse 1 og 2 i alt 3 gange.
  • Her­efter går du videre til øvelse 3 og 4.

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background