Stærke baller med lunges

Lunges er den sikre vej til veltrænede baller, og hvis du bruger en kettlebell, får du det maksimale ud af øvelsen.

Styrk bagdelen med I FORMs balleprogram, og skab synlige resultater.

Sådan gør du

  • Hold din kettlebell i venstre hånd oppe ved kravebenet. Træd et stort skrift fremad med højre ben, og kom op på tæerne på venstre fod.
  • Bøj i benene, så det bageste knæ kommer tættere på jorden.
  • Husk at sikre dig, at vægten er ligeligt fordelt på begge ben. Tænk på at gå langsomt ned og hurtigt op.
  • Når du er på vej op, skal du tænke på at presse fra med hælen på forreste ben.
  • Husk! Vægten på det forreste ben skal være på hælen. Spænd i maven, så din overkrop forbliver oprejst under hele øvelsen.

Vil du se flere balle-øvelser?Så klik her.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background