Stærke baller med lunges

Lunges er den sikre vej til veltrænede baller, og hvis du bruger en kettlebell, får du det maksimale ud af øvelsen.

Styrk bagdelen med I FORMs balleprogram, og skab synlige resultater.

Sådan gør du

  • Hold din kettlebell i venstre hånd oppe ved kravebenet. Træd et stort skrift fremad med højre ben, og kom op på tæerne på venstre fod.
  • Bøj i benene, så det bageste knæ kommer tættere på jorden.
  • Husk at sikre dig, at vægten er ligeligt fordelt på begge ben. Tænk på at gå langsomt ned og hurtigt op.
  • Når du er på vej op, skal du tænke på at presse fra med hælen på forreste ben.
  • Husk! Vægten på det forreste ben skal være på hælen. Spænd i maven, så din overkrop forbliver oprejst under hele øvelsen.

Vil du se flere balle-øvelser?Så klik her.

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background