Stærke baller med squats

Fyr op for nogle squats. De er nemlig guf for ballerne!

Styrk bagdelen med I FORMs balleprogram, og skab synlige resultater.

Sådan gør du

  • Stil dig med fødderne bredere end hoftebredde. Hold en kettlebell med begge hænder oppe ved brystet.
  • Bøj ned i knæene, så bagdelen kommer tættere på jorden, mens overkroppen stadig er oprejst. Kig fremad, når du laver øvelsen.

  • Kom op til stående igen.

  • Husk! Det er vigtigt, at du holder vægten på hælene og forsøger at komme så langt ned med bagdelen som muligt. Jo længere du kan komme ned, jo bedre får du fat i dine baller.

Vil du se flere balle-øvelser? Så klik her.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background