Stærke baller med squats

Fyr op for nogle squats. De er nemlig guf for ballerne!

Styrk bagdelen med I FORMs balleprogram, og skab synlige resultater.

Sådan gør du

  • Stil dig med fødderne bredere end hoftebredde. Hold en kettlebell med begge hænder oppe ved brystet.
  • Bøj ned i knæene, så bagdelen kommer tættere på jorden, mens overkroppen stadig er oprejst. Kig fremad, når du laver øvelsen.

  • Kom op til stående igen.

  • Husk! Det er vigtigt, at du holder vægten på hælene og forsøger at komme så langt ned med bagdelen som muligt. Jo længere du kan komme ned, jo bedre får du fat i dine baller.

Vil du se flere balle-øvelser? Så klik her.

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background