Stærke baller med swing

Med swing-øvelsen styrker du ikke kun dine baller. Baglår, mave og arme får sig også en tur, når du swinger din kettlebell.

Styrk bagdelen med I FORMs balleprogram, og skab synlige resultater.

Sådan gør du

  • Stå med hoftebreddes afstand mellem dine fødder.
  • Tag fat i kettlebellen, og sving den nu opad med strakte arme ved at strække benene kraftfuldt og skyde hoften en smule fremad.

  • Pas på ikke at overdrive med hofterne. Lad herefter kettlebellen svinge ind mellem benene, mens du bøjer knæene og skyder bagdelen bagud, indtil armene rammer lårene.

  • Herefter svinger du opad igen.

  • Husk! Hold ryggen ret gennem hele øvelsen.

Vil du se flere balle-øvelser? Så klik her.

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background