Stærke baller med swing

Med swing-øvelsen styrker du ikke kun dine baller. Baglår, mave og arme får sig også en tur, når du swinger din kettlebell.

Styrk bagdelen med I FORMs balleprogram, og skab synlige resultater.

Sådan gør du

  • Stå med hoftebreddes afstand mellem dine fødder.
  • Tag fat i kettlebellen, og sving den nu opad med strakte arme ved at strække benene kraftfuldt og skyde hoften en smule fremad.

  • Pas på ikke at overdrive med hofterne. Lad herefter kettlebellen svinge ind mellem benene, mens du bøjer knæene og skyder bagdelen bagud, indtil armene rammer lårene.

  • Herefter svinger du opad igen.

  • Husk! Hold ryggen ret gennem hele øvelsen.

Vil du se flere balle-øvelser? Så klik her.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background