Vejen til stærke baller

Kys dine slappe baller farvel allerede i dag, og kast dig ud i I FORMs benhårde balle-bootcamp. Spurt, spæn, løft, sving, pres og støn dig gennem programmet, mens du fokuserer på målet: stærke og velformede baller.

Kvinde laver balleøvelse.

BALLETRÆNING Vink farvel til den dovne bagdel med IFORMs balleprogram

© wichmann+bendtsen

De fleste af os sidder ned på bagdelen dagen lang og risikerer dermed, at den bliver slap og doven. Det er der god grund til at gøre noget ved. En veltrænet popo ser nemlig ikke bare flot ud, med gør det også muligt for os at bevæge os bedre, nedsætter risikoen for diverse skader og øger vores forbrænding.

Find træningsprogrammet her

Sådan skal du styrketræne

  • Lav de 4 øvelser 2 gange om ugen i 8 uger.
  • Ved hver træning laver du 4 runder i alt med de 4 øvelser.
  • Hold 30 sekunders pause, hver gang du skifter øvelse.
  • Lav 12 gentagelser af øvelse 1-3 og 20 gentagelser af øvelse 4 i hver runde.

Sund hele sommeren med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
Læs mere om I FORM digital

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge

Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

Newsletter background