Kvinde laver balleøvelse.
Balletræning

Vink farvel til den dovne bagdel med IFORMs balleprogram

© wichmann+bendtsen

Vejen til stærke baller

Kys dine slappe baller farvel allerede i dag, og kast dig ud i I FORMs benhårde balle-bootcamp. Spurt, spæn, løft, sving, pres og støn dig gennem programmet, mens du fokuserer på målet: stærke og velformede baller.

22. oktober 2014 af Michelle Kristensen

De fleste af os sidder ned på bagdelen dagen lang og risikerer dermed, at den bliver slap og doven. Det er der god grund til at gøre noget ved. En veltrænet popo ser nemlig ikke bare flot ud, med gør det også muligt for os at bevæge os bedre, nedsætter risikoen for diverse skader og øger vores forbrænding.

Find træningsprogrammet her

Sådan skal du styrketræne

  • Lav de 4 øvelser 2 gange om ugen i 8 uger.
  • Ved hver træning laver du 4 runder i alt med de 4 øvelser.
  • Hold 30 sekunders pause, hver gang du skifter øvelse.
  • Lav 12 gentagelser af øvelse 1-3 og 20 gentagelser af øvelse 4 i hver runde.

Sunde ambitioner for 2021? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

Hvad er din vigtigste grund til at træne?

I FORM anbefaler

Fandt du ikke det, du ledte efter? Søg her: