Stærke baller med sidelunge

Der er flere fordele end blot veltrænede baller ved denne øvelse. Du styrker også din balance og stabilitet.

Stram ballerne sammen med I FORMs booty camp og skab synlige resultater.

Sådan gør du

  • Stå med en kettlebell i venstre hånd, og hold den oppe ved kravebenet.
  • Tag nu et skridt til siden med højre ben, og tænk hele tiden på, at fødderne skal pege lige frem.

  • Bøj med det samme i knæene, så numsen kommer tættere mod jorden, samtidig med at du fører kettlebellen ned mod højre fod.

  • Sæt herefter af, træk kettbellen op til venstre kraveben igen, saml fødderne, og gentag øvelsen til modsatte side.

  • Husk! Det er vigtigt, at du tænker på at bøje i knæet, så det er bagdelen, der kommer tættere på jorden, og ikke overkroppen. Tænk også på at have en lige rygsøjle og at strutte en smule med bagdelen, når du bøjer i benet.

Vil du se flere balle-øvelser? Så klik her.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background