Stram ballerne sammen med I FORMs booty camp og skab synlige resultater.

Faste baller med sidelunge

Der er flere fordele end blot faste baller ved denne øvelse. Du styrker også din balance og stabilitet.

22. oktober 2014 af Michelle Kristensen

Sådan gør du

    • Stå med en kettlebell i venstre hånd, og hold den oppe ved kravebenet.

 

  • Tag nu et skridt til siden med højre ben, og tænk hele tiden på, at fødderne skal pege lige frem.

 

 

  • Bøj med det samme i knæene, så numsen kommer tættere mod jorden, samtidig med at du fører kettlebellen ned mod højre fod.

 

 

  • Sæt herefter af, træk kettbellen op til venstre kraveben igen, saml fødderne, og gentag øvelsen til modsatte side.

 

 

  • Husk! Det er vigtigt, at du tænker på at bøje i knæet, så det er numsen, der kommer tættere på jorden, og ikke overkroppen. Tænk også på at have en lige rygsøjle og at strutte en smule med numsen, når du bøjer i benet.

 


Vil du se flere balle-øvelser? Så klik her.

Sunde ambitioner for 2019? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

Hvor kan du bedst lide at træne?


I FORM anbefaler

Fandt du ikke det, du ledte efter? Søg her: