Sådan laver du en rullende planke

Sæt hjul under dine plankeøvelser, og styrk din core. Se her hvordan.

Kvinde laver planke

Rullende planke med plantevogn

  • Læg dig i plankeposition med strakte arme.
  • Sørg for, at dine hænder er placeret lige under skuldrene, og at de er i lige linje med fødderne på plantevognen.
  • Bøj i knæene, og skub numsen lidt opad, imens du kører knæene tættere på dine albuer.
  • Kør så langt ind som muligt og herefter ud til udgangspositionen igen.
  • Hvis du har lyst, kan du også køre skråt ind med vognen, så knæene skiftevis kører op til den ene og anden albue.
  • Antal: 15 rul i alt.

Se øvelsen på video

Sund hele sommeren med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
Læs mere om I FORM digital

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge

Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

Newsletter background