Sådan laver du balanceøvelse

Med et kosteskaft i hænderne kan du både få baller af stål og få forbedret din balanceevne.

kvinde bøjer sig med kosteskaft

Balanceøvelse med kosteskaft

  • Hold kosteskaftet bredere end skulderbredde og stræk armene lige op over hovedet.
  • Løft venstre ben, og bøj i knæet, så du har 90 graders vinkel i både hofte og knæ.
  • Kør nu venstre ben bagud, mens du bøjer i højre ben, læner overkroppen forover og lader kosteskaftet røre anklen. Du skal bøje godt i det ben, du står på, for at kunne nå.
  • Kom herefter op til udgangsposition igen for at gentage øvelsen.
  • Antal: 10 stk på hvert ben.

Se øvelsen på video

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background