Kvinde træner baller
Vil du have faste baller?

Så har vi fem effektive balleøvelser til dig

Få faste baller på 5 uger

Hvorfor træne lår og baller i timevis på crosstraineren, når du kan skyde genvej hjemme på stuegulvet med verdens ­5 mest effektive balleøvelser? Følg I FORMs super-seje program i 5 uger og få faste, runde baller og stramme lår på rekordtid.

Hvilke øvelser er de allermest effektive til at aktivere og styrke ballemusklerne? 

Det satte forskere fra det amerikanske ACE (American Council on Exercise) sig for at undersøge. 

 Resultaterne har I FORMs træningsekspert Frida Hallqvist brugt til at udvikle et balleprogram med 5 supereffektive øvelser, hvor du bruger din egen kropsvægt som belastning.

Sådan skal du træne dine baller

I alle 5 balleøvelser er der flettet små pulsbevægelser ind. Det er effektiv syretræning, som styrker og former dine muskler.
  • Gennemfør hver øvelse med de nævnte antal løft, bøjninger og pulseringer. Lav 3 sæt.
  • Når du har gennemført 3 sæt af en balleøvelse, går du videre til næste øvelse.
  • Du skal gennemføre balleprogrammet 3 gange om ugen. Husk at holde en hviledag imellem.

Træningstøj som passer til det hele

Uanset hvilken træningstype du er, og uanset om du nyder de lange løbeture, de højintensive og svedige træningspas eller en stille stund med yoga, så passer det nye træningssæt fra Active Fit perfekt. Du får et par lækre, sorte tights med høj talje og en bred elastik, der holder maven på plads. Den matchende top er figursyet med et bredt snit forneden, så den ikke strammer over maven. Glæd dig til at træne i et sæt, der bliver siddende, hvor det skal, uanset om pulsen skal helt op eller helt ned. Din krop vil både have det godt og se godt ud.

GODT TILBUD: Lige nu får du det lækre sæt træningstøj + 4 numre af I FORM for kun 149 kr. + 49,50 i porto (i alt 198,50 kr.).

Sunde ambitioner for 2018? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

I FORM anbefaler