Få styr på dine portioner

Får jeg kun SÅ lidt pizza for 250 kcal? Og kan jeg i stedet få et pænt stykke kylling og masser af grønsager for samme mængde kalorier? Se, hvor mange kalorier, der findes i en lang række portionsstørrelser.

  1. 50 kalorier = 9 gram 2. 100 kalorier = 19 gram 3. 150 kalorier = 28 gram 4. 250 kalorier = 47 gram 5. 500 kalorier = 93 gram

Har du styr på hvor meget du øser op på tallerkenen? Vi giver dig en visuel og talmæssig oversigt over, hvor mange kalorier der er i forskellige portionsstørrelser. Du skal dog huske at være opmærksom på, at mængden af kalorier kan variere i eksempelvis bolognese, frikadeller og kartoffelchips alt efter mærke og opskrift. God fornøjelse!

Se oversigten herunder

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background