Sundt og billigt: tirsdag

Sådan skruer du optimalt resten af dagen sammen, når du får spaghetti bolognese til aftensmad.

7 sunde dage på budget

Morgen

2,5 dl A38 med 125 gram småtskåret frugt i og 30 gram grov müesli ovenpå.

Formiddag

15 gram mandler

Frokost

En skive rugbrød med 40 gram røget laks + en halv avocado og et par gulerødder.

Eftermiddag

En smoothie af 200 gram bær, 1 dl A38, en halv banan og lidt vanillesukker.

Aften

Slank spaghetti bolognese

Sen aften

Et krus te + et par stykker god chokolade eller en grov kiks

Sund hele sommeren med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
Læs mere om I FORM digital

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge

Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

Newsletter background