Sundt og billigt: mandag

Hold dig sund og slank uden det behøver koste en formue. Mandag står på rugbrød, kyllingebryst og pitabrød.

7 sunde dage på budget

Morgen

En halv skive rugbrød med et stort kogt eller spejlet æg, tre skiver skinke (30 gram) og 125 gram peberfrugt. Suppler med et stykke frisk frugt.

Formiddag

15 gram mandler + 200 gram frugt

Frokost

1 stykke grillet kyllingebryst med 200 gram råkost, iblandet 10 gram valnødder

Eftermiddag

En skive groft knækbrød med 25gram ager hytteost + 100 gram gulerødder

Aften

Pitabrød med fyld

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background