Sæt hønsesalat på menuen

Sådan skruer du optimalt resten af dagen sammen, når du får hønsesalat til aftensmad.

tallerken med hønsesalat og mango

7 sunde dage på budget

Morgenmad

1 skive groft rugbrød med en skive mager skæreost og et par skiver skinke (20 gram)

Formiddag

15 gram mandler + 100 gram gulerod

Frokost

200 gram blandet salat med 30 gram perlebyg eller bulgur i (rå vægt) + strimler af 100 gram røget laks.

Eftermiddag

150 gram småtskåret frugt med 1,5 dl Cultura og 10 gram finthakket mørk chokolade ovenpå.

Aftensmad

Hønsesalat med mango

Sen aften

En frossen banan i små stykker

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background