Sæt hønsesalat på menuen

Sådan skruer du optimalt resten af dagen sammen, når du får hønsesalat til aftensmad.

tallerken med hønsesalat og mango

7 sunde dage på budget

Morgenmad

1 skive groft rugbrød med en skive mager skæreost og et par skiver skinke (20 gram)

Formiddag

15 gram mandler + 100 gram gulerod

Frokost

200 gram blandet salat med 30 gram perlebyg eller bulgur i (rå vægt) + strimler af 100 gram røget laks.

Eftermiddag

150 gram småtskåret frugt med 1,5 dl Cultura og 10 gram finthakket mørk chokolade ovenpå.

Aftensmad

Hønsesalat med mango

Sen aften

En frossen banan i små stykker

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background