Buen variation

Buen er den sidste af 5 øvelser, der holder dig stressfri hele dagen. Morgenyoga lig med velvære.

Sådan gør du

  • Lig på maven med samlede fødder og fingrene flettede på ryggen.
  • Panden hviler i gulvet. Pres fødderne i gulvet. Træk skuldrene først op til ørerne, dernæst op mod loftet, så skulderbladene samles.
  • Løft hoved og bryst, og stræk armene ud og op mod himlen. Træk vejret.
  • Når du ikke kan blive i stillingen længere, så kom tilbage i barnets stilling og slap af her som afslutning.

Det skal du huske

  • Hold hver stilling mellem 5-10 åndedrag.
  • Hav fokus på dit åndedræt gennem hele programmet.
  • Drik et glas vand, inden du dyrker yoga, og fire glas vand efter.
  • Dyrk altid yoga inden morgenmaden.

    Sund hele sommeren med I FORM!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
    Læs mere om I FORM digital

    • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
    • Løbeprogrammer med lydguide
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan hver uge

    Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

    TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

    Newsletter background