Det kan være en supergod løsning for alle at træne hjemme. Bare se her.

9 grunde til at træne hjemme

Forvandl stuegulvet til dit foretrukne træningscenter til alt fra zumba til yoga.

10. oktober 2012 af I FORM

  • Hvis du vil øge din styrke

    De muskler, du træner op, kommer dig til gode i mange andre sammenhænge. Stryketræning styrker din krops evne til at kunne klare, hvad du beder den om, oven i købet med et lille overskud af kræfter.
    Drømmekrop på 10 minutter


  • Hvis du vil være uafhængig af vejret

    Det kan være svært at motivere sig selv til overhovedet at komme ud. Du slipper for vejrmæssige bekymringer, når træningsudstyret står parat inde i den lyse, varme stue.


  • Hvis du vil have en bedre søvn

    Motion forbedrer din krops mulighed for at klare stress. Problemer med at falde i søvn er ofte et af de første symptomer på, at du er ved at blive stresset. Efter motion sover du bedre.
    4 myter om mavetræning


  • Hvis du har skiftende arbejdstider

    Det kan være svært at overholde en fast træningstid. Træner du hjemme, kan du tilpasse motionen dit liv i stedet for at være slave af den.

    Kom i gang efter ferien med I FORMs Burpee-challenge


  • Hvis du har børn

    Hjemmetræning sparer babysitter. Du får mere tid sammen med børnene, og samtidig er du et sundt forbillede for dem. At du har et godt helbred, er lige så vigtigt for dine børn som for dig selv.

  • Hvis du vil reducere risikoen for hjerte-kar-sygdomme

    De helbredsmæssige fordele, du opnår, er ikke til at komme uden om. Og de hjemmelavede er præcis lige så gode som de udendørs og dem, du opbygger i et motionscenter.

  • Hvis du vil holde din vægt under kontrol

    Du har færre undskyldninger for at springe en træning over, når dit træningsudstyr står dér lige inden for rækkevidde. Vedholdenhed er en af de vigtigste faktorer, når det gælder om at få succes med sit vægttab og holde vægten. Træn med kettlebell

  • Hvis du har brug for energi i hverdagen

    I starten har du måske kun energi til at træne 2 minutter. Men efter nogle måneder vil de 2 minutter hurtigt blive til 30. Dit nye energiniveau vil smitte af på resten af din dag.

  • Hvis du vil øge din selvtillid

    Vi føler os alle bedre tilpas, når noget lykkes for os. Din krops tilbagemelding til din psyke efter motion er velbehag og overskud.

Derfor er dit træningstøj ikke helt ligegyldigt ...

Du kender måske nogle af disse situationer fra din træning: Stropper, der skærer i din skulder, en t-shirt, der klæber svedigt til din ryg, og at du for 17. gang hiver dine bukser op, fordi de kryber ned. Så er det nok på tide at forære dig selv noget nyt træningstøj.
LIGE NU får du nemlig et par stilrene, højtaljede tights og en lækker, løstsiddende træningstop i TOPKVALITET + 4 numre af I FORM, fyldt med inspiration til en sundere hverdag, effektive træningsprogrammer og lækre opskrifter for bare 149 kr. + 49,50 i porto (i alt 198,50 kr.). Men skynd dig, så godt et tilbud ligger ikke længe på hylden.
Ja tak, vis mig tilbuddet NU!

Sunde ambitioner for 2019? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

Hvor kan du bedst lide at træne?


I FORM anbefaler

Fandt du ikke det, du ledte efter? Søg her: