Her er de 5 mest populære træningsprogrammer

Hvilke træningsprogrammer fra I FORM hitter mest? Er det mave, baller eller arme – eller lidt af det hele på én gang? Se de 5 allermest populære træningsprogrammer, der giver synlige resultater, lige her 👇

Disse 5 træningsprogrammer er I FORMs brugere allermest vilde med

© Jakob Helbig

Få tonede arme på 8 uger

Trænger armene til en opstrammer? Så gør som vores seje testperson, og træn og spis efter vores træningsprogram og kostjusteringer. På bare 8 uger vil du kunne se resultater. Prøv I FORM i 2 uger for 0 kroner og få adgang til programmet nu.

© Wichmann+bendtsen

Boost din forbrænding med 6 øvelser

Træn 5 gange om ugen, og send din forbrænding helt i top! Du skal lave disse 6 øvelser tre gange om ugen og dyrke konditionstræning to gange. Prøv I FORM i 2 uger for 0 kroner og få adgang til programmet nu.

© wichmann+bendtsen

Hemmeligheden bag faste baller

Drømmer du om stærke, faste baller, er der kun én vej frem; styrketræning. Her får du 8 effektive styrkeøvelser, der effektivt tager fat i dine balle- og benmuskler. Prøv I FORM i 2 uger for 0 kroner og få adgang til programmet nu.

© wichman+bendtsen

Stærk mave

Træn dig til stærke mavemuskler ved at følge programmet, som består af fire funktionelle øvelser, der skal udføres eksplosivt, så du også øger din puls og din forbrænding. Prøv I FORM i 2 uger for 0 kroner og få adgang til programmet nu.

© Jakob Helbig

Styrketræning med elastik: Bliv stærk på 30 minutter

Lav vores effektive træningsprogram med elastik tre gange om ugen, og mærk allerede efter nogle uger, at du er blevet stærkere. Prøv I FORM i 2 uger for 0 kroner og få adgang til programmet nu.