Kvinde punkterer balloner foran deller

Sidder dit fedt på baller, mave eller arme, så har vi en strategi, der passer til netop dit problemområde.

Sådan taber du dig på mave, baller og arme

Har du en hadedelle, har vi en god nyhed til dig. Uanset hvor dit fedt sidder, kan du nemlig gøre noget ved problemet. Se, hvilken strategi du skal følge for at få has på netop DIT ømme punkt.

22. januar 2018 af Frida Hallqvist

Du har taget butikkens flotteste kjole med ind i prøverummet, og egentlig sidder den rigtig godt – hvis altså ikke liiiige det var for en pokkers delle, der altid buler ud og ødelægger det hele! Mange af os har et ømt punkt på kroppen, hvor fedtet især har tendens til at sætte sig.

Har du deller, er du typisk mere eller mindre overvægtig, og for at slippe af med fedtet er du nødt til at tabe dig. Har du prøvet at gå på kur, har du dog sikkert opdaget, at der sjældent sker særligt meget med det ømme punkt. Desværre kan du nemlig ikke selv bestemme, hvor du taber fedt; det afhænger af dine gener. Selvom du ikke kan punktslanke dig, kan du dog godt hjælpe generne lidt på vej via kost ogmålrettet træning og dermed give hadedellenet spark i den rigtige retning.

Til kamp mod tre typiske deller

Træner Frida Hallqvist har udviklet tre strategier, der går til kamp mod de typiske deller på maven, på ballerne og på overarmene. Da du ikke kan punktslanke dig, giver det ikke mening kun at træne de berørte områder. Du skal derfor træne hele kroppen, hvilket øger din forbrænding maksimalt, og dertil kommer så en række håndplukkede øvelser, der har ekstrafokus på de tre ømme punkter.

Strategierne er testet på tre kvinder med hver deres hadedelle. Se de flotte resultater herunder, og find den strategi, du skal følge, for at dit næste besøg i prøverummet bliver en succes.

Sunde ambitioner for 2018? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

I FORM anbefaler