HIIT – effektiv træning på KUN 28 minutter

HIIT er en genial træningsform, når du gerne vil forbrænde mange kalorier på kort tid! Og så er det supersundt for helbredet at få pulsen helt op.

En halv time er ikke meget træningstid. Men med træningsformen HIIT kan du på under 30 minutter, hente store gevinster for både din kondition og dit helbred.

Effektiv HIIT-program på 28 minutter

Øvelserne giver max forbrænding, fordi de bringer din puls helt op, samtidig med at alle dine store muskler kommer i sving. Giv den gas!

Kom godt i gang

  • Snup først 10 minutters opvarmning.
  • Lav så øvelserne. Hver øvelse skal tages 3 x 45 sek., før du skifter til næste øvelse. Hold 15 sek.s pause efter hvert pas.

  • Skift med det samme fra øvelse til øvelse, så pulsen holdes oppe.

  • Giv den gas. Jo mere du knokler, jo flere kalorier forbrænder du.

SE OGSÅ: Cirkeltræning – effektiv træning på kort tid

Download programmet herunder:

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background