Frida Hallqvist og Maria Lucia, pulsing barre
De 5 pulsing barre-øvelser

– får dine muskler til at syre godt til. Og det er netop meningen. 

© Jakob Helbig

Stram kroppen op med Pulsing Barre-træning

Pulsing Barre-øvelserne kombinerer pilates, ballet og styrketræning. Undervejs vil du føle, at dine muskler brænder, men det er meningen, og du bliver belønnet med tonede ben, baller og mave.

Intensiv syretræning

Øvelserne kaldes “Pulsing Barre“, idet der indgår små pulsebevægelser i alle øvelserne. Når du pulser, laver du intensiv syretræning, der træner dine muskler til det yderste, og som giver en brændende fornemmelse, når mælkesyren ophobes i musklerne. Syretræning fremmer din præstation og øger din evne til at presse dig selv. 

Resultat: tonede ben og baller, flad mave og stærke arme. 

Det skal du bruge

En barre eller en solid stol/bord til at holde balancen med, en redondo-bold (koster ca. 60 kr.) og evt. en træningsmåtte.

Så ofte skal du træne

Lav programmet 4 gange om ugen.

Find de 5 Pulsing Barre-øvelser herunder.

Sunde ambitioner for 2020? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

I FORM anbefaler

Fandt du ikke det, du ledte efter? Søg her: