Stram kroppen op med Pulsing Barre-træning

Pulsing Barre-øvelserne kombinerer pilates, ballet og styrketræning. Undervejs vil du føle, at dine muskler brænder, men det er meningen, og du bliver belønnet med tonede ben, baller og mave.

Frida Hallqvist og Maria Lucia, pulsing barre

DE 5 PULSING BARRE-ØVELSER – får dine muskler til at syre godt til. Og det er netop meningen.

© Jakob Helbig

Intensiv syretræning

Øvelserne kaldes “Pulsing Barre“, idet der indgår små pulsebevægelser i alle øvelserne. Når du pulser, laver du intensiv syretræning, der træner dine muskler til det yderste, og som giver en brændende fornemmelse, når mælkesyren ophobes i musklerne. Syretræning fremmer din præstation og øger din evne til at presse dig selv.

Resultat: tonede ben og baller, flad mave og stærke arme.

Det skal du bruge

En barre eller en solid stol/bord til at holde balancen med, en redondo-bold (koster ca. 60 kr.) og evt. en træningsmåtte.

Så ofte skal du træne

Lav programmet 4 gange om ugen.

Find de 5 Pulsing Barre-øvelser herunder.

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background