Stram kroppen op med Pulsing Barre-træning

Pulsing Barre-øvelserne kombinerer pilates, ballet og styrketræning. Undervejs vil du føle, at dine muskler brænder, men det er meningen, og du bliver belønnet med tonede ben, baller og mave.

Frida Hallqvist og Maria Lucia, pulsing barre

DE 5 PULSING BARRE-ØVELSER – får dine muskler til at syre godt til. Og det er netop meningen.

© Jakob Helbig

Intensiv syretræning

Øvelserne kaldes “Pulsing Barre“, idet der indgår små pulsebevægelser i alle øvelserne. Når du pulser, laver du intensiv syretræning, der træner dine muskler til det yderste, og som giver en brændende fornemmelse, når mælkesyren ophobes i musklerne. Syretræning fremmer din præstation og øger din evne til at presse dig selv.

Resultat: tonede ben og baller, flad mave og stærke arme.

Det skal du bruge

En barre eller en solid stol/bord til at holde balancen med, en redondo-bold (koster ca. 60 kr.) og evt. en træningsmåtte.

Så ofte skal du træne

Lav programmet 4 gange om ugen.

Find de 5 Pulsing Barre-øvelser herunder.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background