00.00
-00.00

Ballecamp - Del 2

Opvarmning

00.00
-00.00

Ballecamp - Del 2

8 min.
Begynder

Er du hoppet med på vores effektive ballecamp, så får du her andet afsnit. De to nye øvelser er pop squat og fire hydrant, som du helt sikkert kan mærke i morgen...

Her kan du se alle de øvelser, der er i programmet. Vil du gerne tjekke, hvordan du laver en eller flere af øvelserne, før du går i gang? Klik på hver enkelt øvelse – så kan du se en video med øvelsen og få tips til, hvordan du laver den bedst.

Her kan du se alle de øvelser, der er i programmet. Vil du gerne tjekke, hvordan du laver en eller flere af øvelserne, før du går i gang? Klik på hver enkelt øvelse – så kan du se en video med øvelsen og få tips til, hvordan du laver den bedst.

Træn med på video

Stærke baller og lår er afgørende for at have en krop, der fungerer i hverdagen. Det gælder fx når du cykler, går langt, går op ad trapper eller løfte tunge ting med en god løfteteknik.

Heldigvis er det ikke kompliceret at træne ballerne. Med I FORMs onlinetræning får du blandt andet træningsvideoer, der styrker dine balle- og lårmuskler. Du kan bruge videoerne derhjemme eller på farten.

Newsletter background