Spurt dig i form

Denne øvelse passer rigtig godt til en konditions- eller Spinning-cykel, hvor du lynhurtigt kan skrue op og ned for kadencen. Hold gearet på samme niveau under hele træningspasset.

Spurt dig i form

Sådan cykler du intervaller

  • Varm op i 5 min.
  • Sprint
  • Roligt tempo
  • Sprint osv.
  • Roligt tempo osv.

For begynderen

Varm op. Derefter 5 minutters cykling med konstant vekslen mellem 8 sekunders sprint, hvor du træder så hurtigt som overhovedet muligt, og 12 sekunder i roligt tempo. 15 x 8 sekunders sprint i alt.

For den øvede

Følg samme program som begynderen, men med 15 minutters cykling i stedet for 5. 45 x 8 sekunders sprint i alt.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background