Spurt dig i form

Denne øvelse passer rigtig godt til en konditions- eller Spinning-cykel, hvor du lynhurtigt kan skrue op og ned for kadencen. Hold gearet på samme niveau under hele træningspasset.

Spurt dig i form

Sådan cykler du intervaller

  • Varm op i 5 min.
  • Sprint
  • Roligt tempo
  • Sprint osv.
  • Roligt tempo osv.

For begynderen

Varm op. Derefter 5 minutters cykling med konstant vekslen mellem 8 sekunders sprint, hvor du træder så hurtigt som overhovedet muligt, og 12 sekunder i roligt tempo. 15 x 8 sekunders sprint i alt.

For den øvede

Følg samme program som begynderen, men med 15 minutters cykling i stedet for 5. 45 x 8 sekunders sprint i alt.

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background