Sund Hver Dag: uge 2 – fredag

Dagens træningsprogram giver sved på panden, tør vi godt love.

UGE 2 - fredag

I dag er træningsdag. Start med en let opvarmning og slut eventuelt af med en kort udstrækning.

GÅ TIL DAGENS TRÆNING

Dagens opskrift finder du i vores madplan. Måltidet tager max 30 minutter at lave og indeholder max 600 kcal.

GÅ TIL UGENS MADPLAN

Er du glad for at løbe? Selvom løb er fantastisk sundt, er det også noget af det hårdeste, du kan udsætte dine led og dine sener for. Udover at vælge det korrekte fodtøj så kan du faktisk minimere risikoen for skader med en ganske simpel ændring: Vælg en anden løberute, end du plejer. Varieret underlag er nemlig med til at forebygge overbelastning.

... Måske får du brug for tippet allerede i morgen.

    Nu er det blevet lettere at leve sundt!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
    Læs mere om det nye I FORM

    • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan hver uge
    • Gem favoritindhold – og find det let igen

    Lige nu: Prøv 30 dage gratis


    Newsletter background