Protein-smoothie - Byggesten til slidte muskler

Drik en lækker smoothie efter din træning og genopbyg dine muskler.

Derfor er den god

Blender du 400-500 gram frugt sammen med 20-25 gram proteinpulver, får du en fremragende restitutionsdrik, der forener kvaliteterne fra såvel appelsinjuicen som hvedeøllen og kakaomælken.

Med andre ord får du både byggesten til de slidte muskler og sener, kulhydrater til genopfyldning af musklernes tomme sukkerdepoter og antioxidanter til at stive immunforsvaret af og mindske ømhed i det ødelagte væv.

Anbefalet dosis

½ liter umiddelbart efter træning.

Effekt for motionister

3

Effekt for supermotionister

5

**Er du også helt tosset med smoothie? På I FORMs hjemmeside kan du finde flere farverige og læskende smoothies fyldt med sunde vitaminer.

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background