Spis de rigtige kulhydrater når du træner

Med E-carb-metoden bliver det muligt for dig at spise de kulhydrater, der gavner din træning, og undgå dem, du tager på af.

Kvinder, der træner, har brug for kulhydrater fra fx brød, ris, frugt og pasta for at for at få optimal energi til at give den gas.

Hvis du vil tabe dig (især på maven) og undgå blodsukkerudsving, skal du spare på kulhydraterne fra præcis de samme madvarer.

Så hvad gør du? Hemmeligheden er at time kulhydraterne rigtigt.

Download E-carbplan

E-carbs er kulhydrater, du kan spise i forbindelse med din træning, så de giver dig den sunde energi, du har behov for, når du skal give den gas.
Download planen der viser dig hvad og hvornår du skal spise.

Læs mere om hvordan du skal time kulhydraterne

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background