Sådan laver du hvilende sommerfugl

I en hektisk hverdag er der behov for at få styrket koncentrationsevnen. Denne yogaøvelse kan hjælpe dig.

Kvinde laver yoga

Hvilende sommerfugl

Øvelsen åbner op i hofteled, rygsøjle, skulderled og brystkasse og giver ro i sindet.

Sådan gør du

  • Sid på måtten. Placer en bolster bag dig.
  • Sæt fodsålerne sammen, og lad knæene falde ud til siden.
  • Tag et bælte om hoften og ned om fødderne, og stram til. Benene støtter på en klods.
  • Læg dig ned på bolsteren, og læg armene over hovedet. Hold fast om albuerne.
  • Det bør føles behageligt.
  • Øvelsens længde: Bliv i stillingen i 5-10 min.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background