Sådan laver du hvilende sommerfugl

I en hektisk hverdag er der behov for at få styrket koncentrationsevnen. Denne yogaøvelse kan hjælpe dig.

Kvinde laver yoga

Hvilende sommerfugl

Øvelsen åbner op i hofteled, rygsøjle, skulderled og brystkasse og giver ro i sindet.

Sådan gør du

  • Sid på måtten. Placer en bolster bag dig.
  • Sæt fodsålerne sammen, og lad knæene falde ud til siden.
  • Tag et bælte om hoften og ned om fødderne, og stram til. Benene støtter på en klods.
  • Læg dig ned på bolsteren, og læg armene over hovedet. Hold fast om albuerne.
  • Det bør føles behageligt.
  • Øvelsens længde: Bliv i stillingen i 5-10 min.

Bliv sund og stærk med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent har du fri adgang til både site og app.

På vores site og app får du bl.a.:

  • Over 100 videotræninger på 5 til 40 min.
  • Begyndervenlige løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan – hver uge

Vil du vide mere om I FORM digital? Tjek her!

Newsletter background