Kom i gang med at træne

Har du svært med at finde overskuddet og energien til at hoppe i træningstøjet? Så frygt ej, her kommer 5 gode tips til. hvordan du kommer i gang med træningen.

  • Tæt på at droppe træningen? Fokuser på, hvor glad og tilfreds du bliver, når træningen er overstået.
  • Hæng skemaet op, hvor du kan se det, fx på køleskabet, og sæt så et X for hver gennemført træning!
  • Beslut dig for, at du får en dejlig gave efter de 6 uger, men KUN hvis du har gennemført hele programmet!
  • Lav en aftale med en veninde om, at I træner sammen, så er det nemmere at komme af sted!
  • Kig i din kalender, og beslut dig for, hvilke tider og dage du skal træne, så du får prioriteret din træning!

LÆS OGSÅ: De bedste trænings-apps

Kom i form på 6 uger

Træn 3 x løb og 3 x øvelser fordelt på 5 dage, så du kan holde 2 hviledage, hvor din krop kan nå at restituere. Det eneste du har brug for er en bænk, en flaske vand og en sten eller en håndvægt.

Du finder programmet her.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background