Kom i gang med at træne

Har du svært med at finde overskuddet og energien til at hoppe i træningstøjet? Så frygt ej, her kommer 5 gode tips til. hvordan du kommer i gang med træningen.

5. august 2013 af Sarah Galán
  • Tæt på at droppe træningen? Fokuser på, hvor glad og tilfreds du bliver, når træningen er overstået.
  • Hæng skemaet op, hvor du kan se det, fx på køleskabet, og sæt så et X for hver gennemført træning!
  • Beslut dig for, at du får en dejlig gave efter de 6 uger, men KUN hvis du har gennemført hele programmet!
  • Lav en aftale med en veninde om, at I træner sammen, så er det nemmere at komme af sted!
  • Kig i din kalender, og beslut dig for, hvilke tider og dage du skal træne, så du får prioriteret din træning!

    Trænger du til en ekstra udfordring? Prøv I FORMS Burpee-challenge her

 Kom i form på 6 uger

Træn 3 x løb og 3 x øvelser fordelt på 5 dage, så du kan holde 2 hviledage, hvor din krop kan nå at restituere. Det eneste du har brug for er en bænk, en flaske vand og en sten eller en håndvægt.


Du finder programmet her.

Sunde ambitioner for 2018? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

I FORM anbefaler