Superfit på 6 uger
Superfit på 6 uger Udhvilet efter ferien? Så er det bare med at komme i gang...

Kom i topform igen efter ferien

Har du måtte holde en pause fra dit løb på grund af en skade eller manglende tid? Kom i topform med dette træningsprogram, der får dig i god form på kun 6 uger.

5. august 2013 af Sarah Galán

Frida Hallqvist pisker dig gennem et træningsprogram, tilrettelagt for både øvede og begyndere der får dig i god form på kun 6 uger, så på med løbeskoene og kom i gang!

Trin 1: Løbeprogram

Trin 2: Øvelser


Sådan skal du træne

  • Både begyndere og øvede skal lave øvelserne 3 gange om ugen.
  • Du skal gennemføre 6 træningspas om ugen: 3 x styrketræning med øvelser + 3 x løb.
  • Er du ikke vant til at træne, så følg begynderprogrammet med færre gentagelser af hver øvelse samt gåpauser på løbeturene.
  • For at din krop kan nå at restituere, skal du holde 2 hviledage hver uge, og derfor have mindst én dag om ugen, hvor du både løber og laver øvelserne.
  • Du kan kombinere øvelserne med din løbetur, fx når du løber forbi en bænk, en træstub eller en stor sten. Eller lav øvelserne før eller efter løbeturen hjemme i din stue.

Vi har træningsprogrammer til løb, styrketræning, yoga og crossfit - og meget mere. Find dit nye træningsprogram her og nå i mål med din træning.

Sunde ambitioner for 2019? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

I FORM anbefaler