Superfit på 6 uger
Superfit på 6 uger Udhvilet efter ferien? Så er det bare med at komme i gang...

Kom i topform igen efter ferien

Har du måtte holde en pause fra dit løb på grund af en skade eller manglende tid? Kom i topform med dette træningsprogram, der får dig i god form på kun 6 uger.

5. august 2013 af Sarah Galán
Frida Hallqvist pisker dig gennem et træningsprogram, tilrettelagt for både øvede og begyndere der får dig i god form på kun 6 uger, så på med løbeskoene og kom i gang!

Trin 1: Løbeprogram

Trin 2: Øvelser


Sådan skal du træne

  • Både begyndere og øvede skal lave øvelserne 3 gange om ugen.
  • Du skal gennemføre 6 træningspas om ugen: 3 x styrketræning med øvelser + 3 x løb.
  • Er du ikke vant til at træne, så følg begynderprogrammet med færre gentagelser af hver øvelse samt gåpauser på løbeturene.
  • For at din krop kan nå at restituere, skal du holde 2 hviledage hver uge, og derfor have mindst én dag om ugen, hvor du både løber og laver øvelserne.
  • Du kan kombinere øvelserne med din løbetur, fx når du løber forbi en bænk, en træstub eller en stor sten. Eller lav øvelserne før eller efter løbeturen hjemme i din stue.

Vi har træningsprogrammer til løb, styrketræning, yoga og crossfit - og meget mere. Find dit nye træningsprogram her og nå i mål med din træning.

Sådan kommer du ALTID ud at løbe

Egentlig er du typen, der løber, men lige i dag har du faktisk ondt i hovedet, og i går var du superstresset. Men i morgen SÅ starter du - hvis det altså ikke lige regner…..

Spænder dine dårlige undskyldninger ben for dine løbedrømme, så har vi et forslag til dig.

For det første; Motion er ikke noget, du gør MOD dig selv, men FOR dig selv. Manglende energi, hovedpine og stress forsvinder ikke efter en aften på sofaen. Men en rask løbetur rundt i kvarteret med frisk luft i ansigtet og din yndlingsmusik i ørerne giver dig et pusterum, der er dit helt alene. Her kan du lade batterierne op og slippe dagens bekymringer - og du behøver ikke løbe et halvmarathon for at mærke effekten.

For det andet; Kan du kun løbe på vindstille, solbeskinnede dage, er der ikke mange løbedage på vores breddegrader. Så husk, at der findes ikke dårligt vejr, kun dårlig påklædning og lige nu får du en træningstrøje fra Craft sammen med 4 numre af I FORM for kun 149 kr. + 49,50 i porto (i alt 198,50 kr.).

Ja tak, jeg vil i gang med at løbe nu!

Sunde ambitioner for 2018? Hjælpen er her!

Måske er du interesseret i...

I FORM anbefaler