Kom i topform igen efter ferien

Har du holdt en pause fra dit løb på grund af en skade eller manglende tid? Kom i topform med dette træningsprogram, der får dig i god form på kun 6 uger.

Superfit på 6 uger

SUPERFIT PÅ 6 UGER Udhvilet efter ferien? Så er det bare om at komme i gang...

Træningsekspert Frida Hallqvist pisker dig gennem et program tilrettelagt for både øvede og begyndere, der får dig i god form på kun 6 uger. Så på med løbeskoene og kom i gang!

Trin 1: Løbeprogram

Trin 2: Øvelser

Sådan skal du træne

  • Både begyndere og øvede skal lave øvelserne 3 gange om ugen.
  • Du skal gennemføre 6 træningspas om ugen: 3 x styrketræning med øvelser + 3 x løb.
  • Er du ikke vant til at træne, så følg begynderprogrammet med færre gentagelser af hver øvelse samt gå-pauser på løbeturene.
  • For at din krop kan nå at restituere, skal du holde 2 hviledage hver uge, og derfor have mindst én dag om ugen, hvor du både løber og laver øvelserne.
  • Du kan kombinere øvelserne med din løbetur, fx når du løber forbi en bænk, en træstub eller en stor sten. Eller lav øvelserne før eller efter løbeturen hjemme i din stue.

Vi har træningsprogrammer til løb, styrketræning, yoga og crossfit - og meget mere. Find dit nye træningsprogram her og nå i mål med din træning.

Nu er det blevet lettere at leve sundt!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
Læs mere om det nye I FORM

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge
  • Gem favoritindhold – og find det let igen

Lige nu: Prøv 30 dage gratis


Newsletter background