Nå dit mål i fitnesscenteret: Her er planen til dig, der vil være slank

Drømmer du om en slankere og mere tonet krop? Så er den slanke fitnessplan perfekt til dig! Du får 3 skræddersyede programmer, som sætter fut i forbrændingen – sammensat af en professionel træner. Så har du en klar plan, næste gang du står i centeret.

Kvinde, der træner med TRX.

LIGE VED HÅNDEN Du kan printe programmerne eller gemme dem på din telefon, så du har let adgang, når du står nede i centeret og er klar til at gå i krig med træningen.

© Jakob Helbig

Den slanke fitnessplan er til dig, der drømmer om at bidrage til et sundt og holdbart vægttab via din træning. Øvelserne er simple, og ved hjælp af bl.a. kettlebell og romaskine bliver der sat gang i forbrændingen, mens kroppen trimmes fra top til tå.

GÅ TIL TRÆNINGSPROGRAMMERNE

Om programmet

Opbygning

De slanke programmer fokuserer først og fremmest på at få høj puls og høj forbrænding, og alle øvelser kan laves, selvom du er overvægtig. Der skal arbejdes mest muligt i løbet af træningstiden, så den udnyttes optimalt.

Programmerne er opbygget af styrkeøvelser, så du slanker dig på en sund måde. Det vil sige, at fokus er på fedttab frem for vægttab, og dermed undgår du at tabe muskler. Rent æstetisk giver det også bonus, fordi du bliver strammet op fra top til tå.

Tid

Ca. 45 minutter.

Udstyr

Du bruger cardiomaskiner og udstyr som TRX, håndvægte og kettlebells. Og der er tænkt over logistikken, så du ikke bruger unødig tid på at skifte mellem stationer.

Det opnår du

Hvis du træner regelmæssigt og tænker over kosten, vil du se resultater på vægten – især hvis du er begynder. Du vil også føle dig mindre forpustet og opbygge en god grundstyrke, der gør hverdagsaktiviteter lettere.


Programmerne er lavet i samarbejde med Rikke Hansen, træningsfysiolog og personlig træner.

Du skal være abonnent for at få fri adgang til programmerne. Tilmeld dig allerede nu - det tager kun 2 minutter - og få 14 dage gratis uden binding. Herefter koster et abonnement 79 kr./mdr. Er du allerede abonnent? Log ind her.

Mest læste lige nu
Motivation til vægttab

Hvilken alkohol indeholder færrest kalorier?

Sundhed

Hvorfor kan jeg ikke kende forskel på højre og venstre?

Vægttab

BMI-BEREGNER: Regn ud, om din vægt er normal

Søvn

7 effektive tips, der tackler tankemylder

Styrketræning

Rygtræning til en stærk og smertefri ryg

Styrketræningsøvelser

Få stærke ben med I FORMs julekalender

Psykologi

Lær at give slip på bekymringerne

Kalorieforbrænding

BEREGN: Hvor mange kalorier har jeg brug for?

5 km løbeprogram

PROGRAM: Kom i gang med at løbe 🎧

Desserter

Pistaciekugler

89,9 kcal
10 minutter
Mere om Fitness
Annonce

Sådan sikrer du dit fitnessbrand

Fitness

Få succes i centeret: Fitnessplan med 3 programmer, der matcher DIT mål

Fitness

Test dig selv, og få en målrettet plan: Hvordan skal du træne i fitnesscenteret?

Fitness

Sund, slank eller stærk? Sådan skal du træne i fitnesscenteret for at nå dit mål

Fitness

Nå dit mål i fitnesscenteret: Her er planen til dig, der vil være stærk

Fitness

Nå dit mål i fitnesscenteret: Her er planen til dig, der vil være sund

Fitness

Fitnessplan - stærk - program 3

Fitness

Fitnessplan – stærk – program 2

Fitness

Fitnessplan - stærk - program 1

Fitness

Fitnessplan - sund - program 2

Newsletter background
I FORM anbefaler
Superfood

Tjek vores bedste opskrifter med rødkål

Forebyggelse

Derfor er sauna så sundt

Psykologi

Test dig selv: Er du optimist eller pessimist?

Om I FORM

Let at leve sundt: I FORMs træningsunivers og madplaner hjælper dig

Forebyggelse

Skal du være bekymret for nattesved?

Flad mave

Mavecamp for begyndere: Følg dette effektive program og se resultater

Træning

Få mere energi med denne morgentræning, der strækker og styrker

Psykologi

Depressions-test: Er du mere end bare trist?

Styrketræning

Nybegynder? Sådan kommer du nemt i gang med styrketræningen

Styrketræning

Farvel fedt, hej muskler