Sund Hver Dag: uge 2 - mandag

Mandag er lig med en lynhurtig træning på 10 minutter.

UGE 2 - mandag

I dag er træningsdag. Start med en let opvarmning og slut eventuelt af med en kort udstrækning.

GÅ TIL DAGENS TRÆNING

Dagens opskrift finder du i vores madplan. Måltidet tager max 30 minutter at lave og indeholder max 600 kcal.

GÅ TIL UGENS MADPLAN

Har du ofte tankemylder ved sengetid? Som hovedregel tager det minimum en times tid at få ro på og forberede hjernen til nattesøvnen.

Søvnvenlige aftenaktiviteter, der forebygger tankemylder:

  • Læg en kabale.
  • Lyt til rolig musik.
  • Tag et bad.
  • Læs en bog.

    Nu er det blevet lettere at leve sundt!

    I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. Derfor har vi lavet et nyt online univers, hvor du får viden og værktøjer, der motiverer til at leve sundt året rundt. Som abonnent får du adgang til både site og app:
    Læs mere om det nye I FORM

    • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
    • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
    • Mail med ny sund madplan hver uge
    • Gem favoritindhold – og find det let igen

    Lige nu: Prøv 30 dage gratis


    Newsletter background