3 mentale tips til fastedagene

Iform giver dig 3 mentale tips der får dig igennem fastedagene.

Få et mentalt overskud på dine fastedage

Mister du også modet ved tanken om at holde 2 fastedage i 5:2-kuren så fortvivl ej. Iform giver dig 3 mentale tips, så du får ro og overskud i dine fastedage.

    1. Bryd mønsteret. Er det foran TV, at trangen til mad og lækkerier er størst, så sluk fjernsynet, og aktiver dig selv på en anden måde.
    1. Accepter din sult. Glæd dig over signalet, der viser, at din krop er lige præcis, hvor du ønsker det.
    1. Reflekter over din madtrang. Skyldes den kedsomhed, tristhed, stress eller andet, som kan tackles gennem andet end mad?
Mest læste lige nu

Sund hele sommeren med I FORM!

I FORMs vigtigste mission er at gøre sundheden overskuelig. I vores online univers får du viden og værktøjer, der gør det let at leve sundt. Som abonnent får du adgang til både site og app.
Læs mere om I FORM digital

  • Videotræninger mellem 10 og 30 min.
  • Løbeprogrammer med lydguide
  • Adgang til 1000+ sunde opskrifter
  • Mail med ny sund madplan hver uge

Lige nu har vi et særtilbud, hvor du kan bruge I FORM hele sommeren for kun 49,-

TILBUD: Få 3 måneder for 49 kr.

Newsletter background